Od početka kreiranja ovog projekta, web-shopa i zajednice znali smo da za naziv našeg projekta želimo koristiti riječ amour. Francuska elegancija i jako značenje riječi želi prenijeti viziju i misiju našeg branda – ljubav prema jednostavnim, čistim, zdravim i za bolji život neophodnim proizvodima.
Ljubav prema životu može se svesti na tri točke koje smo prepoznali kao nužne za kvalitetniji život:
- Voli - Svaki dan učini jedan mali korak naprijed u ljubavi prema sebi i prema životu. Jedan mali korak nije težak, a početak je promjene. Svakodnevne promjene.
- Rasti - Možda ti ne izgleda značajno, ali svakodnevnim malim napretkom činiš jedan veliki napredak. Rasti svakodnevno malim koracima.
- Živi - Malim koracima hodaj kroz život. Neka neki od tih koraka budu usvajanje novih navika koje će ti pomoći živjeti život u punini, čuvajući svoje zdravlje i pazeći na okoliš. I ne odustaj. Ako ne uspiješ - probaj ponovo.
Iz te tri točke izvukli smo jednu kratku i jasnu rečenicu koja opisuje naš mali i sjajni brand:
Voli i rasti uz amour.
Uz amour. se nalazi i cvijet pamuka. Jedini logo koji je dolazio u obzir.
Cvijet pamuka simbolizira čistoću, nježnost, mekoću i bogatstvo. Upravo tako se trebamo odnositi prema sebi, kao da smo najvrjedniji, pazeći na sebe koristeći nježne i čiste proizvode, nagrađujući samog sebe ritualima i akcijama koje nas pune i obogaćuju. Samo tako možemo živjeti kvalitetniji život i dati dovoljno sebe drugima, a da nas to ne iscrpi do kraja.
Naša misija
Naša misija je pomoći kupcima pronaći održive, netoksične i ekološke proizvode na jednom mjestu, uz sigurnost u kvalitetu proizvoda te pomoć oko svakodnevnog poboljšanja kvalitete života.
Naša vizija
Koristeći iskustvo i znanje djelatnika i vanjskih suradnika, te stalnim ulaganjem u kvalitetu i proširenje asortimana proizvoda radi podizanja kvalitete života, vizija je postati vodeći regionalni web-shop i portal na koji će kupci dolaziti s punim povjerenjem.