Od početka kreiranja ovog projekta, web-shopa i zajednice znali smo da za naziv našeg projekta želimo koristiti riječ amour. Francuska elegancija i jako značenje riječi želi prenijeti viziju i misiju našeg branda – ljubav prema jednostavnim, čistim, zdravim i za bolji život neophodnim proizvodima.

Ljubav prema životu može se svesti na tri točke koje smo prepoznali kao nužne za kvalitetniji život:

Iz te tri točke izvukli smo jednu kratku i jasnu rečenicu koja opisuje naš mali i sjajni brand:

Voli i rasti uz amour.

Uz amour. se nalazi i cvijet pamuka. Jedini logo koji je dolazio u obzir. 

Cvijet pamuka simbolizira čistoću, nježnost, mekoću i bogatstvo. Upravo tako se trebamo odnositi prema sebi, kao da smo najvrjedniji, pazeći na sebe koristeći nježne i čiste proizvode, nagrađujući samog sebe ritualima i akcijama koje nas pune i obogaćuju. Samo tako možemo živjeti kvalitetniji život i dati dovoljno sebe drugima, a da nas to ne iscrpi do kraja.

Naša misija

Naša misija je pomoći kupcima pronaći održive, netoksične i ekološke proizvode na jednom mjestu, uz sigurnost u kvalitetu proizvoda te pomoć oko svakodnevnog poboljšanja kvalitete života.

Naša vizija

Koristeći iskustvo i znanje djelatnika i vanjskih suradnika, te stalnim ulaganjem u kvalitetu i proširenje asortimana proizvoda radi podizanja kvalitete života, vizija je postati vodeći regionalni web-shop i portal na koji će kupci dolaziti s punim povjerenjem.